Etiketter

fredag

Ny åpningshelg i Nostalgias uthus !


Joda, jeg har et nyttårsforsett ; bli litt flittigere med bloggingen ;-)
Nå har både jul og nyttår passert siden sist, så da er det vel på tide å komme igang igjen.

Mitt nye uthus tar mye tid, og i desember 2013 var det julepyntet da jeg åpnet dørene for aller første gang.


 Mange år med interesse for interiør,antikviteter og snurrepiperier har satt sine spor, og en naturlig konsekvens når det blir for mye ting i loft og kjeller, er å selge unna.


Denne helgen 25. og 26. januar har jeg åpent i uthuset mitt igjen ,og julepyntet er byttet ut med masse andre vakre skatter ...




 Gjenbruk er i tiden og alt du finner hos meg er antikt eller brukt...



Noe for enhver smak...



 Møbler...
disse stolene har vendbare puter :-)



Herskapelig :-)



Retro 

Utrolig tøff retro serveringsbrikke med sammenleggbare ben. 
Kjempepraktisk når det serveres frokost på sengen ;-)


Her kommer et lite billedras fra uthuset mitt :-)






Porselen og kremhvit fajanse...


 Blått og hvitt ...


 Nostalgia : Antikke krøllskøyter, truger og kjelker...


Gammel Egersund :-)



Velkommen til mitt uthus 25. og 26. januar
Åpent begge dager fra klokken 12 til 17 :-) 

Du finner link til Facebook her



Nostalgia

1 kommentar:

  1. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlett